This banner was made by SHOOPDAWHOOP. 
Oekaki Ventrilo Downloads Radio IRC Nigra Navi v5
Nigrapedia AAC Patriotic Nigras
Nerdfit 4chan /b/

If you see this, your browser fails. Try upgrading. The icecast status script can be found here: Nerdfit Radio Status

Sup niggers?

 
Post new Pool   Reply to Pool    Pool's Closed Forum Index -> ДСФАРГЕГ
View previous pool :: View next pool  
Author Message
LOLTOAST

Internet Hate Machine


Joined: 23 Dec 2006
AIDS: 736
AIDS Rank: R. Kelly
Pools: 48

PostPosted: Sat Nov 03, 2012 8:35 am    AIDS subject: Sup niggers? Reply with quote

Stumbled on to this and decided to try to log in to this shit.
I'm glad I played a role in trolling a generation of little kids, I'd post the source of the raid tool but it's useless.
The only part that works is the auto-flooder (trivial to code), the broken parts (mod detection / other shit) would basically have to be remade by sniffing the packets and decoding their system again. Basically this nigga aint got enough patience for that these days.

Good times, keep informing the masses: That pool water is racist and full of aids.
_________________

Hi, I'm loltoast and Linkin-6-Eko is gay.
Back to top
View nigra's profile Send private message
PraiseKEK

Lulz Overwatch Administration


Joined: 10 Oct 2006
AIDS: 3629
AIDS Rank: I closed MOD-Cleo's pool
Pools: 355
Location: Hamburger Hill, Vietnam.

PostPosted: Sun Nov 11, 2012 2:36 am    AIDS subject: Reply with quote

Lol we all got old.

Shit sucks...
_________________
itt i whore out my profile

CLICK EIRI YUKI TO ENHANCE THE GREAT CITYSTATE OF PEN0SLAND
http://pen0sland.myminicity.com/ind
ALSO, INDUSTRY.
http://pen0sland.myminicity.com/tra
AND TRANSPORTATION
http://pen0sland.myminicity.com/sec
AND SECURITY


ADMIN WARFARE 101
Back to top
View nigra's profile Send private message AIM Address
LOLTOAST

Internet Hate Machine


Joined: 23 Dec 2006
AIDS: 736
AIDS Rank: R. Kelly
Pools: 48

PostPosted: Thu Nov 15, 2012 1:39 am    AIDS subject: Reply with quote

Left-Hand Operand wrote:
Lol we all got old.

Shit sucks...

Yeah, oldfags up in dis. I don't even go on the chans anymore these days. I do miss raiding for lulz though, I'd be way better at making tools these days. But fuck it, shit was fun. Trash Bear
_________________

Hi, I'm loltoast and Linkin-6-Eko is gay.
Back to top
View nigra's profile Send private message
Afroduck

GOD OF ALL THAT IS LOLI


Joined: 12 Oct 2006
AIDS: 2705
AIDS Rank: UltraNigger
Pools: 159
Location: On the dance floor, chargin mah lazer

PostPosted: Thu Nov 15, 2012 4:20 am    AIDS subject: Reply with quote

LOLTOAST wrote:
Left-Hand Operand wrote:
Lol we all got old.

Shit sucks...

Yeah, oldfags up in dis. I don't even go on the chans anymore these days. I do miss raiding for lulz though, I'd be way better at making tools these days. But fuck it, shit was fun. Trash Bear

We'd all probably be able to do things better but was good times regardless. Sometimes it was fun because we screwed up. :V I almost never visit the main chans any more and only log into Habbo once or twice a year just to see what's changed and if the old HQs are still there (amazingly, they are).
_________________
Nigrapedia
Contribute lol!

http://www.lolispin.com
http://www.suiseiseki.com

http://www.youtube.com/watch?v=XbM-RuZVqys

City of Afrolulz:
http://afrolulz.myminicity.com
BRILLAFRO PADZ!

Rick Santorum wrote:
Nobody hates Rick and gets away with it.
NOBODY. I AM NOT INSECURE. SHUT THE FUCK UP.  Emo  Emo  Emo


"would you like to tell the judge that we made a giant floating peenus on your pretend video game lawn?"

HOLY SHIT!
LOOK AT THIS FUCKING GARBAGE CAN!
THIS FUCKING GARBAGE CAN IS OFF THE DAMN CHARTS! JESUS CHRIST!
I'M TAKING THIS FUCKER BACK INTO MY ROOM.

Nyro~n
Back to top
View nigra's profile Send private message AIM Address
LOLTOAST

Internet Hate Machine


Joined: 23 Dec 2006
AIDS: 736
AIDS Rank: R. Kelly
Pools: 48

PostPosted: Fri Nov 16, 2012 11:16 pm    AIDS subject: Reply with quote

Afroduck wrote:
LOLTOAST wrote:
Left-Hand Operand wrote:
Lol we all got old.

Shit sucks...

Yeah, oldfags up in dis. I don't even go on the chans anymore these days. I do miss raiding for lulz though, I'd be way better at making tools these days. But fuck it, shit was fun. Trash Bear

We'd all probably be able to do things better but was good times regardless. Sometimes it was fun because we screwed up. :V I almost never visit the main chans any more and only log into Habbo once or twice a year just to see what's changed and if the old HQs are still there (amazingly, they are).

I'll have to log in some time and check it out, I haven't in years. I've heard that blocking is impossible now, if that's true than they finally solved the problem, racist pigs. Good to see that a couple of you guys are still around, haha.
_________________

Hi, I'm loltoast and Linkin-6-Eko is gay.
Back to top
View nigra's profile Send private message
Afroduck

GOD OF ALL THAT IS LOLI


Joined: 12 Oct 2006
AIDS: 2705
AIDS Rank: UltraNigger
Pools: 159
Location: On the dance floor, chargin mah lazer

PostPosted: Sat Nov 17, 2012 4:58 pm    AIDS subject: Reply with quote

LOLTOAST wrote:

I'll have to log in some time and check it out, I haven't in years. I've heard that blocking is impossible now, if that's true than they finally solved the problem, racist pigs. Good to see that a couple of you guys are still around, haha.

Yeah, the removal of blocking was basically the end of it for us oldfags. With the dwindling interest and growing newfag population it just didn't make sense to keep things going and let the quality degrade further. Even habbofags agree the current nigras just aren't as fun.

At a rough guess, there's about a dozen nigras who still drop by, though sometimes it may be several months in between.
_________________
Nigrapedia
Contribute lol!

http://www.lolispin.com
http://www.suiseiseki.com

http://www.youtube.com/watch?v=XbM-RuZVqys

City of Afrolulz:
http://afrolulz.myminicity.com
BRILLAFRO PADZ!

Rick Santorum wrote:
Nobody hates Rick and gets away with it.
NOBODY. I AM NOT INSECURE. SHUT THE FUCK UP.  Emo  Emo  Emo


"would you like to tell the judge that we made a giant floating peenus on your pretend video game lawn?"

HOLY SHIT!
LOOK AT THIS FUCKING GARBAGE CAN!
THIS FUCKING GARBAGE CAN IS OFF THE DAMN CHARTS! JESUS CHRIST!
I'M TAKING THIS FUCKER BACK INTO MY ROOM.

Nyro~n
Back to top
View nigra's profile Send private message AIM Address
Captain Planet

Taking Furfags Down to Zero


Joined: 12 Oct 2006
AIDS: 4451
AIDS Rank: Royal Knight of Afroduck
Pools: 184

PostPosted: Mon Nov 19, 2012 5:37 am    AIDS subject: Reply with quote

After looking around, I couldn't even find the pool.Couldn't even find the ancient raid rooms from before poolsclosed.com. Guess I'm getting too old.

Did find this searching around though through the ED
http://www.youtube.com/watch?v=X5D9AI2oRlc

I'm also proud of the fact that my horse scat copy pasta that I had accidentally uploaded with my copy of a raid tool made such a impact on the trolling.  :V
_________________

Not Captaincarnival wrote:

your a monster fucking huge black throbbing cock.


I AM A CLOSET WEEABOO
YES INDEEDY I AM


OK NIGGER THIS SHIT IS ON
Back to top
View nigra's profile Send private message
BlackBro9001




Joined: 19 May 2008
AIDS: 47
AIDS Rank: FGSFDS
Pools: 5
Location: Gettin drunk, chokin' on mah vomit

PostPosted: Sat Dec 01, 2012 5:00 pm    AIDS subject: Reply with quote

Just wanted to say that your tool was a masterpiece while it worked.
Back to top
View nigra's profile Send private message Visit poster's website
PraiseKEK

Lulz Overwatch Administration


Joined: 10 Oct 2006
AIDS: 3629
AIDS Rank: I closed MOD-Cleo's pool
Pools: 355
Location: Hamburger Hill, Vietnam.

PostPosted: Sun Dec 02, 2012 5:27 am    AIDS subject: Reply with quote

BlackBro9001 wrote:
Just wanted to say that your tool was a masterpiece while it worked.


We had a good run.

A very good run.

Then we all got old and got lives.

shit sux.
_________________
itt i whore out my profile

CLICK EIRI YUKI TO ENHANCE THE GREAT CITYSTATE OF PEN0SLAND
http://pen0sland.myminicity.com/ind
ALSO, INDUSTRY.
http://pen0sland.myminicity.com/tra
AND TRANSPORTATION
http://pen0sland.myminicity.com/sec
AND SECURITY


ADMIN WARFARE 101
Back to top
View nigra's profile Send private message AIM Address
Display AIDS from previous:   
Post new Pool   Reply to Pool    Pool's Closed Forum Index -> ДСФАРГЕГ All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot make new pools in this forum
You cannot reply to pools in this forum
You cannot edit your AIDS in this forum
You cannot delete your AIDS in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Monies help keep the pool closed.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group